Hello world!

În loc de Cuvânt Înainte.

Dragă vizitatorule, bine ai venit pe acest blog!

Am creat acest blog în septembrie 2013, atunci când am luat decizia de a descongestiona primul meu blog, „Hoinar prin Carpați”, dedicat în principal postării de jurnale despre călătoriile mele pe munte, de diversele anunțuri legate de expoziții fotografice și activități ale Clubului Fotografilor din Iași, anunțuri ce s-au acumulat pe acel blog pe parcursul anului 2013, până la momentul acesta când am decis separarea conținutului în două bloguri distincte.

Astfel, acest blog va fi „colţul meu pe Internet” în care voi publica diverse anunțuri legate de expoziții fotografice, întâlniri publice ale Clubului Fotografilor din Iași, ș.a., precum și diverse fotografii cu subiecte din natură (floră, faună, cascade și lacuri de munte, peisaje montane, răsărituri și apusuri de soare, etc.) și nu numai.

Cristian, 15 septembrie 2013

 

P.S. Toate posturile de pe acest blog datate înainte de luna septembrie 2013 sunt de fapt posturi cu subiecte dintre cele enumerate mai sus, ce inițial le publicasem pe celălalt blog și apoi le-am migrat pe acest blog la momentul creării acestuia.

Lasă un răspuns

