Retrospectiva anului 2013

Index : Expozițiile mele din 2013.

Anul 2013 ce tocmai se încheie a fost un an prolific pentru preocupările mele fotografice. Luna ianuarie a debutat cu prima mea participare la o expoziție de fotografie, iar apoi a continuat cu participări aproape lunare la câte o expoziție de fotografie, organizate sub auspiciile Clubului Fotografilor ieșeni de pe lângă Casa de Cultură „Mihai Ursachi” a Municipiului Iaşi, din Parcul Copou.

Astfel la finalul anului am ajuns la un număr rotund, și anume zece, de expoziții colective de fotografie în care mi-am expus câteva dintre fotografiile proprii: la fiecare dintre cele 10 expoziții am participat cu câte 1, 2, 3 sau 4 fotografii. Dintre cele 10 expoziții colective, 4 au fost realizate împreună cu colegii participanți la cele 4 ediții consecutive ale „Inițierii în Fotografie, cu Dan Mititelu” desfășurate pe parcursul unui an, iar restul de 6 expoziții au fost realizate împreună cu colegii din Clubul Fotografilor ieșeni.

Drept urmare, în cele ce urmează voi realiza o enumerare în ordine cronologică a acestor expoziții fotografice la care am participat pe parcursul anului 2013, pentru a avea la dispoziție un sumar al acestora.

Mai înainte însă, aș dori să precizez faptul că, deși lista de mai jos poate părea un palmares bogat, totuși mă consider în continuare doar un simplu amator, un „pozar” cum se mai zice, nici pe departe un fotograf profesionist. Cursurile de inițiere și celelalte activități ale Clubului Fotografilor la care am participat în ultimul an au reușit să-mi deschidă ochii asupra vastității domeniului fotografiei și asupra a cât de puțin cunosc despre fotografie, cât de multe sunt de învățat, lucru de care nu eram prea conștient înainte. De asemenea, mi s-a întărit convingerea că cel mai mult îmi place fotografia de peisaj și sper să reușesc să o practic și în continuare din ce in ce mai bine.

Iar acum, iată lista expozițiilor fotografice la care am participat în 2013:

afis-expo 1. Expoziția „Înainte şi după Sfârşitul Lumii”, desfășurată în perioada 17 ianuarie – 17 februarie 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
2. Expoziția „Între două glaciații”, desfășurată în perioada 8-30 aprilie 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 3. Expoziția „Mereu tineri”, desfășurată în perioada 10-16 mai 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
4. Expoziția „Bucuria Luminii”, desfășurată în perioada 16-26 iunie 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 5. Expoziția „Punct şi de la capăt”, desfășurată în perioada 15 iulie – 4 august 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
6. Expoziția „Doi”, desfășurată în perioada 29 iulie – 11 august 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 7. Expoziția „Iezerul de Foc”, desfășurată în perioada 30 septembrie – 20 octombrie 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
8. Expoziția „Lumânări şi artificii”, desfășurată în perioada 14 noiembrie – 1 decembrie 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 9. Expoziția „Haihui”, desfășurată în perioada 18 noiembrie – 1 decembrie 2013.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
10. Expoziția „Iaşi – Destinaţii spirituale”, desfășurată în perioada 5 decembrie 2013 – 10 ianuarie 2014.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo

Ca și planuri de viitor, în anul ce urmează aș dori să realizez prima mea expoziție personală de fotografie (sau măcar o expoziție de grup).

Cristian, 30 decembrie 2013

P.S. Pe lângă expozițiile amintite mai sus, pe parcursul anului 2013 la Iași s-au mai desfășurat multe alte expoziții de fotografie – o parte dintre acestea le-am anunțat și eu pe acest blog (fără să fi fost implicat în ele ca și participant), după cum puteți observa din lista următoare:
https://fotovtcris.wordpress.com/tag/expozitie-de-fotografie/

Lasă un răspuns

