Retrospectiva anului 2014

Index : Expozițiile mele din 2014.

În anul 2014 ce tocmai se încheie mi-am continuat preocupările fotografice, prin participări la diverse expoziții de fotografie, organizate sub auspiciile Clubului Fotografilor ieșeni de pe lângă Casa de Cultură „Mihai Ursachi” a Municipiului Iaşi, din Parcul Copou.

Luna ianuarie a debutat cu Revelionul Clubului Fotografilor – serata anuală a Clubului Fotografilor ce s-a desfășurat pe data de 11 ianuarie 2014, în cadrul căreia am prezentat o selecție de 40 de fotografii realizate pe parcursul anului ce tocmai se încheiase.

La început de aprilie am susținut prima mea expunere din cadrul Întrevederilor publice ale Clubului Fotografilor, în care am prezentat fenomenul Gloria.
Puteți citi aici sumarul acestei întrevederi publice a Clubului Fotografilor, desfășurată pe data de 1 aprilie 2014.
Afis_ClubFoto_119m

Pe parcursul anului 2014 am participat la patru expoziții colective de fotografie, realizate împreună cu colegii din Clubul Fotografilor ieșeni, în care mi-am expus câteva dintre fotografiile proprii: la fiecare dintre cele 4 expoziții am participat cu câte 1, 2 sau 3 fotografii. În cele ce urmează voi realiza o enumerare în ordine cronologică a acestor expoziții fotografice, pentru a avea la dispoziție un sumar al acestora.

afis-expo 1. Expoziția „O mână de oameni”, desfășurată în perioada 17 martie – 5 aprilie 2014.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
2. Expoziția „Muzee din Iaşi”, desfășurată în perioada 5 – 30 mai 2014.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 3. Expoziția „Alb-Negru 2013”, desfășurată în perioada 26 mai – 17 iulie 2014.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
4. Expoziția „19 – 35”, desfășurată în perioada 13 octombrie – 1 noiembrie 2014.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo

Ca și planuri de viitor, în anul ce urmează aș dori să realizez prima mea expoziție personală de fotografie (sau măcar o expoziție de grup).

Notă: pe lângă expozițiile amintite mai sus, pe parcursul anului 2014 la Iași s-au mai desfășurat multe alte expoziții de fotografie – o parte dintre acestea le-am anunțat și eu pe acest blog (fără să fi fost implicat în ele ca și participant), după cum puteți observa din lista următoare:
https://fotovtcris.wordpress.com/tag/expozitie-de-fotografie/

* * *

Tot în anul ce tocmai se încheie, am inaugurat pe blogul „FotoVtcris” o nouă rubrică, intitulată Noutăți din online, cuprinzând scurte postări cu referințe către diverse articole întâlnite în mediul online. Articolele respective prezintă fie fotografii cu subiecte variate, fie tehnici de realizare și post-procesare a fotografiilor.

Până la finalul anului 2014, am ajuns la 30 de „episoade” publicate cu asemenea referințe către articole din mediul online, pe care le-am grupat pe diferite tematici, precum ar fi: tehnica fotografierii, tehnici de post-procesare, tehnica timelapse; fotografie de peisaj, fotografie wildlife, fotografie de stradă, fotografie macro, fotografie aeriană, filmare aeriană, fotografie spațială; automobilism, trenuri, lumea satului; concursuri de fotografie, ș.a.

Cristian, 31 decembrie 2014

Lasă un răspuns

