Dantelării de gheață… în Giumalău

Seria: iarna pe ulița munților, ep. 2014-01-02

Iată câteva cadre cu magia iernii surprinse pe traseul TR de urcare în Giumalău pe valea Ruscei, cu prilejul unei drumeții cu mecanturiștii la început de an, în ziua de 2 ianuarie 2014:

Photo P1890130.jpg

Photo P1890020.jpg

Photo P1890137.jpg

Photo P1880856.jpg

Cristian, 31 ianuarie 2015

3 gânduri despre &8222;Dantelării de gheață… în Giumalău&8221;

  1. Foarte frumoasa seria de fotografii prezentata in postare!
    Am trecut si eu pe langa „Dantelarii…”dar nu le-am vazut cum n-am vazut nici „Cristale de zapada”.Va trebui sa fiu mai atent altadata!
    Sanatate iti doresc!
    Stoica

    1. Mulțumesc pentru aprecieri, dl. Stoica!
      Despre dantelăriile din primele trei fotografii, pot să vă destăinui că ați trecut nu pe lângă, ci chiar PESTE ele… e vorba de micul pârâiaș ce traversează drumul forestier pe care am urcat, imediat după vagonul muncitorilor forestieri. Chiar înainte de a părăsi drumul pentru a tăia serpentinele urcând pe poteca marcată.

Lasă un răspuns

