Finala Campionatului Național de Drift 2016

#RoDrift #RomanianDriftCommunity #CampionatulNationalDeDrift

Seria: s-a întâmplat azi în Iași, ep. 2016-10-02

Etapa cu nr. 5 a Campionatului Național de Drift a avut loc la Iași, în weekendul 1-2 octombrie 2016. Această etapă a constituit totodată și Finala Campionatului Național de Drift – 2016 (i.e. prima ediție), fiind cea care a decis și primul campion oficial al acestei discipline sportive.


Etapa s-a desfășurat pe pista veche a Aeroportului Internațional Iași, după programul de mai jos, și a avut la start peste 50 de piloți din România și Bulgaria.

Afiș

Eu am fost doar duminică la aeroport, pentru a urmări acest eveniment. Mai multe detalii despre această finală puteți citi pe pagina evenimentului de pe FB, precum și pe paginile de FB ale comunităților RoDrift și IașiRally.

* * *

Când am ajuns eu la aeroport, era deja în plină desfășurare proba de ‘dueluri’ doi câte doi de la clasa Debutanți, în urma cărora s-a stabilit ierarhia în clasamentul final al acestei clase:

Iată câteva imagini pe care le-am surprins în timpul ‘duelurilor’ piloților debutanți:

   

   

A urmat apoi proba de antrenamente libere la clasa Profesioniști. Iată, în cele ce urmează, o serie de imagini pe care le-am surprins în timpul probei respective:


(Puteți vedea aici prima parte a acestei serii de imagini.)


(Puteți vedea aici a doua parte a acestei serii de imagini.)

Iată și o serie de imagini pe care le-am surprins în timpul prezentării piloților (și a mașinilor acestora) de la clasa Profesioniști:


(Puteți vedea aici această serie de imagini.)

A urmat apoi proba de ‘dueluri’ doi câte doi, în urma cărora s-a stabilit ierarhia în clasamentul final al clasei Profesioniști:

Iată și o serie de imagini pe care le-am surprins în timpul probei de ‘dueluri’ la clasa Profesioniști:


(Puteți vedea aici prima parte a acestei serii de imagini.)


(Puteți vedea aici a doua parte a acestei serii de imagini.)

Notă: o selecție, mai amplă (i.e. conținând și toate pozele din postările de mai sus), de imagini pe care le-am surprins în acea zi de duminică, în timpul desfășurării finalei Campionatului Național de Drift, pot fi văzute în albumul online de aici.

* * *

Câteva dintre avioanele pe care le-am surprins fie decolând, fie aterizând pe aeroportul din Iași în acea duminică, în timpul desfășurării finalei Campionatului Național de Drift, pot fi văzute în albumul online de aici (sau pe blog, în postarea de aici).

Cristian, 2 octombrie 2016   [Ultima actualizare: 5 decembrie 2016]

Lasă un răspuns

