Retrospectiva anului 2016

Index : Expozițiile mele din 2016.

Și în anul ce tocmai se încheie, 2016, am continuat să particip la diverse expoziții de fotografie, organizate sub auspiciile Clubului Fotografilor Iași de pe lângă Casa de Cultură „Mihai Ursachi” a Municipiului Iaşi, din Parcul Copou.

Prima lună a anului a debutat cu a 144-a întrevedere publică a Clubului Fotografilor pe data de 12 ianuarie 2016, în cadrul căreia majoritatea membrilor clubului au prezentat câte o selecție de 10 fotografii. Eu am ales pentru prezentare 10 fotografii realizate pe parcursul anului ce tocmai se încheiase.

Luna februarie a continuat cu Revelionul întârziat al Clubului Fotografilor – serata anuală a Clubului Fotografilor ce s-a desfășurat pe data de 19 februarie 2016, în cadrul căreia am prezentat o selecție cu alte 25 de fotografii realizate pe parcursul anului 2015.

La început de decembrie ne-am adunat în cadrul ultimei întrevederi publice a Clubului Fotografilor din acest an, pentru a prezenta o retrospectivă a activității fotografice desfășurate de membrii clubului în anul 2016.
Puteți citi aici sumarul acestei întrevederi publice, desfășurată pe data de 6 decembrie 2016.
Afis

* * *

Pe parcursul anului 2016 am participat la 5 expoziții colective de fotografie, realizate împreună cu colegii din Clubul Fotografilor ieșeni, în care mi-am expus câteva dintre fotografiile proprii: la fiecare dintre cele cinci expoziții am participat cu câte 1, 2, 3, respectiv 5 fotografii. În cele ce urmează voi realiza o enumerare în ordine cronologică a acestor expoziții fotografice, pentru a avea la dispoziție un sumar al acestora.

afis-expo 1. Expoziția „în(Tineri)re”, desfășurată în perioada 29 ianuarie – 14 februarie 8 aprilie 2016.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.

În perioada 11 aprilie – 1 mai 2016 această expoziție a fost re-expusă într-o altă locație.

2. Expoziția „Alb-Negru 2015”, desfășurată în perioada 11–30 aprilie 2016.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 3. Expoziția „Timpu’ trece, leafa merge”, desfășurată în perioada 12 septembrie – 1 octombrie 2016.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
4. Expoziția „Pelerin la Hadâmbu”, desfășurată în perioada 24 octombrie – 13 noiembrie 2016.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.
afis-expo
afis-expo 5. Expoziția „Simplu ca bună ziua”, desfășurată în perioada 19 decembrie 2016 – 7 ianuarie 2017.
Puteți citi aici mai multe detalii despre această expoziție.

Notă: pe lângă expozițiile amintite mai sus, pe parcursul anului 2016 la Iași s-au mai desfășurat multe alte expoziții de fotografie – o parte dintre acestea le-am anunțat și eu pe acest blog (fără să fi fost implicat în ele ca și participant), după cum puteți observa din lista următoare:
https://fotovtcris.wordpress.com/tag/expozitie-de-fotografie/

* * *

Pe lângă fotografiile personale expuse în expozițiile amintite mai sus, dacă doriți să mai vedeți și alte imagini surprinse de mine în 2016 este suficient să consultați ultimele postări, i.e. cele mai recente la momentul scrierii acestei retrospective, din lista corespunzătoare categoriei !Fotografie.

* * *

Tot în anul ce tocmai se încheie, am continuat să scriu pe acest blog pentru rubrica Noutăți din online, dar cu o frecvență mai mică decât în anii precedenți.

* * *

În încheiere, iată câteva statistici legate de activitatea mea pe acest blog în anul ce tocmai se încheie… Notă: din păcate în acest an cei de la WordPress.com nu au mai generat aceste rapoarte anuale!!!
În încheiere, aș mai adăuga și faptul că în luna ianuarie am fost prolific, postând 31 de articole pe blog, câte unul pe zi. Apoi frecvența de postare a scăzut pe parcursul lunilor următoare, crescând din nou înspre finalul anului, când am atins din nou frecvența de 31 de articole pe blog, câte unul pe zi, în luna octombrie.

Iar ca și planuri de viitor, în anul ce urmează intenționez să continui micșorarea frecvenței postărilor cu anunțuri și s-o măresc pe cea a postărilor cu fotografii.

Cristian, 5.02.2016 {data când am inițiat acest post}

Cristian, 29 decembrie 2016   [Ultima actualizare: 31 decembrie 2016]

Lasă un răspuns

